Bestel Informatie

Hoe plaats ik een bestelling?
U kunt producten selecteren via het menu of via de zoekfunctie. Als u de juiste variant en het aantal heeft gekozen, klikt u op “in winkelmand”. Dit kunt u voor een oneindig aantal artikelen doen.
Vervolgens klikt u in de zijbalk op “winkelmand bekijken” of “afrekenen“. Hier kunt u uw bestelling controleren en aanpassen en vervolgens uw gegevens invullen en betalen.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens kunt u een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur zal naar uw eerst opgegeven adres worden verstuurd.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja, u kunt de bestelling ook bij ons magazijn in Heteren afhalen. U ontvangt een e-mail als uw bestelling klaarligt.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
U ontvangt direct een orderbevestiging en een factuur.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice via e-mail of telefonisch tijdens kantooruren op telefoonnummer 088-882 88 88.

Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?
Wanneer u iets zoekt dat niet (meer) op onze website staat, adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice via e-mail of telefonisch tijdens kantooruren op telefoonnummer 088-882 88 88. We helpen u graag met een passende aanbieding.

Klantenservice

Contact met klantenservice

Algemene voorwaarden

Veelgestelde vragen

privacybeleid

Retourneren

Bestellen

Online betalen via uw eigen bank


Verzend informatie

Verzending naar ieder adres in Nederland voor €4,95. Gratis verzending bij een orderbedrag vanaf minimaal € 50,-.